Mgr. Alena Dündar

Psycholožka Alena Dündar
psychoterapie pro dospělé, nyní na mateřské dovolené

Vzdělání:

  • 2011-2016 Bakalářské studium jednooborové psychologie a následné navazující magisterské studium jednooborové psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci 
  • Psychoterapeutický výcvik v gestalt modalitě (Gestalt Studia).
  • Kvalifikační kurz v komplexní krizové intervenci (KI tváří tvář a telefonická KI) pod Déčko Liberec (2014).
  • Kurz projektivní techniky Stromu a snového stromu u PhDr. Běťáka (2016).
  • Výcvikový kurz v Sandplay and Symbol Work with Children, Adolescents and Adults pod Expressive Therapies Institute of Australia pořádaný v Olomouci (2017).
  • Základní kurz Rorschachovy metody (projektivní diagnostická metoda) u PhDr. Poláka a PhDr. Obucha v Brně (2018).
  • Kvalifikační kurz Wechslerovy škály WAIS-III a WISC – III pod Institutem klinické psychologie (2018).
  • Kvalifikační kurz MMPI-2 pod Institutem klinické psychologie (2018).
  • Operacionalizovaná psychodynamická diagnostika (OPD – 2) pod Institutem klinické psychologie (2018).

Odborná praxe:

  • 2014 – 2016 Pracovník Linky důvěry pod Střediskem sociální péče Olomouc a pod o.s. Internet Poradna.cz 
  • 2016 – 2017 Školní psycholog na ZŠ v Pardubicích 
  • 2017 – 2018 působení v ambulanci klinické psychologie Psychoterapie Pardubice u PhDr. Belajeva.
  • Od r.2017 psycholog na Psychiatrické klinice Fakultní nemocnice v Hradci Králové, aktuálně na oddělení léčby návykových nemocí v Nechanicích.
  • V roce 2018 zapojení do týmu Psychoterapeutického a poradenského centra Hradec Králové v modalitě psychologické poradenství.

Poskytuje psychologické poradenství a vedení, krizovou intervenci, popřípadě psychologickou diagnostiku dospělých. Má zkušenosti s prací s lidmi s různými psychickými onemocněními (úzkostně-depresivní poruchy, závislost na návykových látkách, psychotická onemocnění) a s lidmi v obtížných životních situacích a v krizích. Při práci s klientem se zaměřuje na hlubší poznání obtíží a jejich příčin a na zkoumání úlohy klienta v dané situaci, důraz klade na jedinečnost každého člověka a na jeho vlastní zodpovědnost. Pracuje zejména prožitkově se zaměřením na uvědomování emocí a celého těla.