Cena za sezení se pohybuje v rozsahu od 600 do 1500 Kč podle konkrétního terapeuta.
MUDr. Elena Křivková
individuální terapie | 1000-1500 Kč / 55 min |
individuální supervize | 1200-1600 Kč / 55 min |
týmová/skupinová supervize | 1300-1800 Kč / 60 min |
Mgr., Bc. Hana Vojtíšková
individuální konzultace | 1000 Kč / 55 min |
Mgr. Jana Vraspírová
individuální konzultace rodinná terapie |
1200 Kč / 50 - 55 min cena dohodou / 90 - 120 min - dle počtu členů |
Mgr., Bc. Radka Šimáková
individuální konzultace párová terapie |
1000 Kč / 50 - 55 min 1500 Kč / 50 - 55 min |
Mgr. Ivana Krahulcová
individuální konzultace | 1000 Kč / 50 - 55 min |
session in english párová terapie |
1000 Kč / 50 - 55 min 1500 Kč / 50 - 55 min |
Mgr. Tomáš Jireček, Dis.
individuální konzultace | 800 - 1200 Kč / 50 - 55 min |
Mgr. Šárka Dostálová
individuální konzultace | 800 Kč / 50 - 55 min |
Mgr. Adriana Kudrnová
individuální konzultace parová konzultace/rodinná |
700 Kč / 50 - 55 min 900 Kč / 50 - 55 min |
Bc. Kateřina Frumertová
individuální konzultace
|
800 Kč / 50 - 55 min
|
Mgr. Aneta Dvořáková
individuální konzultace
|
800 Kč / 50 - 55 min |
Mgr. Tomáš Legát
individuální konzultace
|
900 Kč / 50 - 55 min |
Způsob úhrady
1/ platba v hotovosti
V případě jednorázové konzultace platí klient terapeutovi příslušnou částku na konci sezení. V případě, že se klient domluví s terapeutem na sérii sezení, klient platí za sezení právě skončené a současně platí zálohu na sezení další. Na posledním sezení pak neplatí. Záloha propadá v přesně specifikovaných případech – viz. storno podmínky.
2/ bankovní převod
Platbu bankovním převodem si klient může s terapeutem domluvit, pokud ovšem takovou možnost terapeut nabízí. Platba převodem probíhá vždy s časovým předstihem alespoň 3 pracovní dny, aby v den sezení byla částka vždy uhrazena.
Storno podmínky
V případě, že se klient na plánované sezení nemůže dostavit, je nutné, aby se omluvil alespoň 24 hodin předem. V případě, že se neomluví, nebo se omluví v čase kratším, než 24 hodin před domluveným sezením, klient termín musí uhradit. Žádáme všechny klienty, aby již domluvené termíny rušili pouze ve výjimečných situacích.
Právní aspekt nabízených služeb
Jednotliví členové týmu poskytují služby na vlastní účet a odpovědnost. Smluvní vztah vzniká pouze mezi konkrétním terapeutem a klientem. Provozovatel těchto internetových stránek nepřebírá vůči klientům žádnou odpovědnost, leda že sám vystupuje v roli terapeuta.
Jakoukoli nespokojenost s našimi službami může klient komunikovat se svým terapeutem, event se může písemně vyjádřit buď do schránky, umístěné v hale centra nebo zasláním mailu na poradna@psycholog-hradec-kralove.cz. Vítáme zpětnou vazbu, i negativní, protože ěříme, že nás může posounout k lepší kvalitě našich služeb. Preferujeme ne-anonymní a konkrétní připomínky.
Anonymita klientů a GDPR
Psychoterapeuti pracující na půdě Psychiatrické ambulance Elenio s.r.o jsou ve smluvním vztahu se zdravotními pojišťovnami, ze sezení pořizují důkladnou dokumentaci, se kterou zacházejí podle pravidel GDPR. Poradci nejsou ve smluvním vztahu se zdravotními pojišťovnami, nevedou tedy žádnou evidenci o svých klientech určenou ke kontrole jiným institucím. Informace z terapií můžou být konzultovány v rámci terapeutického týmu centra nebo se supervizory za účelem zkvalitňování psychoterapeutických a poradenských služeb. Hluboce ctíme zásadu důvěry a anonymitu klienta.